روش کدینگ یا کدبندی؟ بهترین جزوه کدینگ 504 واژه؟

روش کدینگ یا کدبندی چیست؟ معرفی بهترین جزوه یا مجموعه کدینگ 504 واژه: 504 در 24 ساعت!

روش کدینگ یا کدبندی؟ بهترین جزوه کدینگ 504 واژه؟

روش کدینگ یا کدبندی چیست؟ معرفی بهترین جزوه یا مجموعه کدینگ 504 واژه: 504 در 24 ساعت!

روش کدینگ یا کدبندی چیست؟ این روش چقدر و چه زمان میتواند در تسریع یادگیری مفید واقع شود؟ چرا 504in24 بهترین و کاملترین جزوه کدبندی یا کدینگ 504 واژه است؟

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۱
  • ۰

منظور از روش کدینگ یا کدبندی لغات در یادگیری واژه ها چیست؟!

مروری برروش یا تکنیک یادگیری لغات مرسوم به روش کدینگ یا کدبندی

تاکنون روش‌های یادگیری و روش‌های گوناگونی بمنظور تسریع یادگیری (که به روش‌های یادافزا نیز شهرت دارند) شناخته و معرفی شده‌اند.

در بین روش‌های گوناگون تدریس و یادگیری و به ذهن سپردن لغات زبان‌های خارجه که ارجح‌تر از روش یادگیری به کمک معادل یا ترجمه در زبان مادری شناخته شده‌اند، دو روش یادگیری به کمک تصویر و یادگیری به کمک کلمات کلیدی یا کلیدواژه‌های یادافزا به عنوان مؤثرترین و عملی‌ترین روش‌های یادگیری و بخاطر سپردن واژه‌های جدید در آموزش زبان‌های خارجه توسط محققین زبان‌شناس معرفی و تأیید شده‌اند.

در حال حاضر، بین زبان‌آموزان فارسی زبان، روش یادگیری لغات با کمک عبارات و واژه‌های کلیدی که آن را به یادگیری لغات به روش کدینگ یا کدبندی می‌شناسند، از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد.

گروه آموزش آریاترجمان، اخیراً مؤفق به گردآوری بهترین و کاملترین جزوه کدینگ 504 واژه شده است که با توجه به روش و بررسی ها « مجموعه 504 واژه در 24 ساعت » نامگذاری شده است. در این اثر سعی گردیده ضمن ارائه‌ی با کیفیت ترین عبارت کدینگ یا جمله کدبندی شده که شامل معادل یا ترجمه یک لغت انگلیسی و همچنین کلمه کلیدی (یا عبارتی کلیدی و مرتبط با واژه انگلیسی) و یادگیری زبان آموز را با تصویر سازی مجازی یا ذهنی سرعت می‌بخشد، معادل‌های فارسی، تلفظ (با فونتیک و همچنین الفبای فارسی)، توضیح یا هم‌معنی انگلیسی، و همچنین یک مثال استفاده شده در کتاب  504 واژه ضروری بهمراه ترجمه فارسی آن ارائه گردد. لذا، تمامی روش‌های و عناصر ضروری برای یادگیری این 504 واژه برای زبان آموز فراهم گردیده است تا بتواند به نحو احسن به فراگیری، مرور و به خاطر سپاری این واژگان رایج در زبان انگلیسی بپردازد.


برای مشاهده معرفی تصویری و اینفوگرافیک محصول کدینگ در صفحه ویژه فروش بهترین جزوه کدینگ 504 واژه انگلیسی روی تصویر زیر کلیک نمایید:

صفحه ویژه جزوه کدینگ 504 واژه در 24 ساعت


تقویت لیسنینگ | تقویت اسپیکینگ


 آموزش کاربردی زبان انگلیسی | آموزش تصویری زبان انگلیسی
سفارش ترجمه | سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی و سایر زبانها
خدمات ترجمه آریاترجمان
  • ۹۴/۰۷/۲۲
  • ariatarjoman

نظرات (۱)

  • نرگسی خجسته
  • سلام و خسته نباشید
    مرکز ترجمه و تایپ ایران به صورت خصوصی به کسانی که علاقه دارند، آموزش تخصصی زبان می دهند یا سوالات و مشکلات آن ها را پاسخ می دهند.
    در صورت تمایل می توانید از این وب سایت استفاده کنید.
    با تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی